Mine små grå mus 🐁

Jeg har altid håndarbejde med mig på min vej, uanset hvor jeg skal hen.
Når jeg skal på arbejdet, er det ofte noget nemt strikketøj, hvor jeg ikke skal tælle masker og sådan. Hvis jeg så får chancen for, at tage det frem, så giver det mig en dejlig medidativ ro. Dog er det sådant i mit fag (folekeskolelærer) meget sjældene øjeblikke, at det kan lade sig gøre.
Men når jeg skal på ferie og ud at flyve, så har jeg mine små hækle-dyr med. Her kan jeg sidde og tælle omgange, lave småtterier som dyrene kræver, tælle og nusse og nørkle.
Denne påskeferie, tog jeg alle mine grå bomuldsrester med, en udprintet opskrift fra nettet,  hæklenål nr 3, ikke en saks, men 3-i-ener.
Jeg har altid kunne få hæklenåle gennem sikkerhedstjekket i lufthavnene, men sakse er blevet taget og smidt ud. Hmmmm , derfor er det nu en 3-i-ener.
Jeg sidder i flyet og hækler dyr og min elskede sidder læser om mord og kriminalitet. Side om side sidder vi og nyder det stille samvær.♥️♥️♥️
Når vi så når frem, så elsker vi at nyde cafe'miljøer på samme måde.
Sammensyning, fyld og pynt er blevet til, når jeg er kommet hjem. Men det tager lige så lang tid som at hælke, og det glemmer jeg (fortrænger) hver gang. 
3 stk blev det til 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

FUGLEHUS Håndværk og Design