UPCYCLING JEANS

FANTASTISK FØDSELSDAGGAVE

Jeg har fået denne fantastiske gave af min familie, og det har gjort, at jeg er gået fuldstændig amok i at genbruge og finde på ideer cowboystof. 
Jeg har monster mange jeans, som er kasseret,. 
Det  hele venter kun på, at jeg får mit maniske humor og kommer i gang med at kreere.


Jeg bruger altid Pinterest, til at inspirerer mig. Der har jeg lavet rigtig mange mapper, for at få styr på alle ideerne. Her er link til mapperne: Sascha Buus Nielsens Pinterest-mapper.
Herunder lægger jeg mine jeans-upcycle produktioner indtilvidere, undervejs og færdige resultater.


Jeg slæber gerne mine maskiner ud i gården, hvor jeg sidder og giver den max gas på  min "Jeans Super Toyota". Jeg er sikker på at naboen har gået og undret sig over hvilken havemaskine, det må kunne være, som gav sådan en lyd.
Jeg er her i gang med at lave gardiner. Jeg har klippet lange strimler 11 cm bred og syr sammen.


Ovenover er et af resultaterne. Jeg har brugt en ganske almindelig rundstok til ophæng.


Næste projekt er at tjekke min nye maskine igennem. 
Hvor mange lag cowboystof kan den så sy igennem på en gang.
Jeg er imponeret.
Jeg har klippet de tykke sammen-syninger af, og så starter eksperimentet.



Det sidste jeg lige har færdiggjort er at ompolstre vores gamle hynder til havemøblerne.


Jeg bruger disse papirklemmer i stedet for knappenåle, 
for jeg er en klovn og stikker altid hul, 
og det dur sg ikke at bløde på stoffet.




Mit næste projekt er at klippe disse sofa-pøller til, 
(de hedder nok noget andet, for det lyder forkert),
så de kan bruges i min elskede sofa-gynge.
Og så skal de selvfølgelig have cowboystof på.
Mere om det senere.






Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

FUGLEHUS Håndværk og Design