MINE DRIVTØMMER-MÆND

Jeg elsker at samle sammen. Ja, det er nok en af mine allerbedste spids-kompetencer, for jeg har mange ting. Rigtig mange ting og sager. Så her roder altid lidt, herhjemme. For jeg kan jo ikke nænne at smide noget ud, måske skal jeg en dag bruge lige præcis denne ene ting til et eller andet kreativ???
Nøjagtigt sådan har jeg det specielt med drivtømmer. 
I de 20 år, hvor jeg har boet i Solrød Strand, har jeg samlet alt det tømmer, jeg kunne bære, når jeg lufter hundene. Og det er blevet til ikke så lidt.
Herunder kan I se mine drivtømmer- mænd. 
I første omgang lavede jeg dem uden ansigt. Men flere af mine venner og familie, syntes at det var temmeligt morbidt at se på, da de lignede hængte mænd.
 Derfor har jeg nu givet dem smiley-ansigter.
:)



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

FUGLEHUS Håndværk og Design